Det börjar dra ihop sig!

Nu jäklar är jag snart klar med allt fix och trix
som måste vara klart före avfärd till Turkiet.
Nja, inte är det ens påbörjat med någon packning
men det löser sig i morgon kväll.
Snabbt och enkelt eller......! ?
Hur mycket kläder
kan man behöva när man skall till sol och värme? 

Ikväll ska jag se på Oskyldigt dömd kl.21:00
 med Persbrandts på TV4.
Och så ska jag fika gott, känner mig hungrig helt plötsligt.
 Det måste vara ett tecken på att jag börjar bli bättre i min förkylning! !

Önskar er en trevlig onsdagkväll!


Kommentarer
Postat av: Marina

Skönt att höra att du är på bättringsvägen...;o)

Vilket väder Turkiet har i oktober har jag ingen aning om...men är det Alanya/Atalaya ni ska till så ser det ut att hålla sig runt +24 från imorgon torsdag till tisdag nästa vecka.....

2008-10-15 @ 21:07:51
Postat av: Nina

Ha det så bra nu därborta i Turkland! Och kurera dej ordentligt.

kram så länge

2008-10-15 @ 23:28:18
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: cinis

Två saronger och ett par bikinis. Ha en härlig semester, kramis

2008-10-16 @ 12:46:20
Postat av: Maigiz

Va?...ingen blogg på hela dagen....ha det skönt i Kujtiet nu då...kraaaam.

2008-10-16 @ 15:02:59
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Maigiz

Meeeeeen....ett endaste inlägg innan ni åker....

2008-10-16 @ 19:09:34
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Lena

Sola, bada dricka Pinacolada!

Trevlig resa!

Puss o Kram

2008-10-16 @ 22:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0