Nu är vi på väg ..........

.................till Uppsala!
Har precis passerat Bräcke där vi stannade på Systembolaget
och så fixade jag ett par glasögon eftersom jag lämnade mina hemma.
Man kan ju inte gå på kurs en vecka utan att se ett nå.
Nils kör och jag bloggar!
Jag gillar inte att åka bil i kolksvarta mörkret,
 köra själv är OK
, men inte åka.
Nåväl, det handlar väl om kontroll,
 att jag inte har den menar jag.
Nils kör ju lungt och fint så detta skall nog gå bra.
Lars valde att stanna hemma med katterna.
Så det är bara Nils och jag som gett oss iväg.
 Det tar ju en 6-7 timmar ner med stopp för mat
så vi är väl framme nångång vid 21:30 om allt går bra.
Här är inte just någon snö men temperaturen ligger vid 0 grader
och dom har varnat för snö.

Önskar er alla en fin fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: Lena

Simon hemma igen, har haft det toppen.

Ha det så bra i Uppsala, hälsa!

Kram

Lena

2008-10-31 @ 19:32:25
Postat av: Nina

Snygg bild..hahahahaha

2008-10-31 @ 19:47:19
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0