Onsdag morgon!

Känner mig piggare idag, men inte bra.
 Det finns hopp om man säger!
Jag längtar verkligen ut på åtminstone en promenad.
JAG VILL UT!!!! 
Idag ska jag jobba lite hemmifrån,
papper som skall in till Skattemyndigheten gällande KAP:s bil.
Dom vill veta allt om den, hur, var och när den används,
kilometrar hit och extrautrustning dit.
Jag ska även börja packa lite inför resan på fredag,
 bra att ha väskan framme och plocka lite när man orkar.
Tänkte även försöka mig på ett besök på graven,
E och jag skall plantera lite vårlökar där.

Idag är det "lilllördag", även kallad "piglördag" !



Kommentarer
Postat av: Lena

Träffade syster yster i Lillänge, hörde jag.

Ha kul i Turkiet, lite avis är jag.

2008-10-15 @ 14:50:56
Postat av: Gubben

Så skönt att du är på bättringsvägen. Skattemyndigheten - usch!

2008-10-15 @ 16:03:37
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0