Vad ska jag skriva om.....?

Här är det som vanligt, inget annorlunda händer!
Jobba, laga mat, tvätta träna, plocka och sen fastna i TV-soffan.

Idag tänkte jag inte ge mig iväg ut överhuvudtaget
då min förkylning har tagit ett stadigt grepp om mej nu.
 Men så kände jag ändå att jag ville ut en liten sväng,
så jag tog en lätt promenad på 30 minuter.
Det gick ganska bra, jag tog det väldigt lungt.
Det är hostan och den tunga andningen som är värst.
Jag vet att man inte ska träna när man inte är bra,
men en kort promenad tror jag inte gör skada.
Jag sitter på mitt kontor hela dagarna
så jag måste ut i friska luften en stund på kvällen.

 Nu blir det kaffe och softa!
Pelle och Lars skall se på Heros
 men det ska INTE jag.
Kanske jag ska lägga mig i tid för en gångs skull?
Näää, det blir lite mer dator först!


Kommentarer
Postat av: Marina

Här ses det också på Heroes...men INTE jag...;o)

2008-10-09 @ 21:26:12
Postat av: Maigiz

Haru tänkt på att om man inte sover så blir man lättare sjuk. Du sover för lite...dumma dig...pyss!

2008-10-09 @ 22:22:31
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Nina

Viktigast är att inte träna när man har ont i halsen det har jag lärt mej av mina sportfånar här hemma

Det kan vara rent farligt för hjärtat så gör inte det !

Kram!

2008-10-10 @ 07:50:30
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0