Välkommen till en ny vecka!

På att göra listan denna arbetsvecka står:
Måndag: Skriva VD rapport + ta fram resultat & balansrapport.
Tisdag: Möte med Anticimex ( vet inte vad dom vill men dom ville komma och titta?!?).
Ondag: Styrelsemöte på förmiddagen/arbeta hemma på eftermiddagen.
Torsdag: Förbereda löner ( eftersom jag skall till Turkiet då utbetalningen är
måste jag göra klart innan jag åker)
Fredag: Möte med all personal, min säljare från Skåne är här
 så det passar bra att ha genomgång av nuläget.
Det är oxå sista dagen för inbetalning av skatt & arbetsgivaravgifter,
skall vara inne senast den 12.

att göra listan rent privat står:
Måndag: Ringa kattpensionatet ( Hjalle & Heavy måste ju ha det bra när vi åker till Turkiet!),
träna, fortsätta att röja i skåp och lådor
Tisdag: Träna, handla & röja
Onsdag: Leta bra inredning till hallen, träna,
gå på Anna Viktorias utförsäljning på Hamngatan 12, någon som vill följa med?
Torsdag: Träna & Röja
Fredag:
Äta god mat och dricka gott vin!

En vanlig vecka för mig helt enkelt!

Jag önskar oxå att ni  får en berikande vecka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0