10 km.

Jag skulle faktiskt bara ta en promenad  i kväll, för mina hälsenor protesterar
men efter ca 2km så slet det och drog i joggingnerven
så det var bara att springa..................................



Keep On Jogging
(Göran Rydh)

Intro:
Jogging, jogging, jogging. Jogging, jogging, jogging.
Jogging, jogging, jogging. Jogging, jogging, jogging.
Vers:
På med overallen, stick sen ut på stan. Märker sen att du får fnatt, du springer dag o natt.
Hjärtat slår ju takten, lungan flåsar med. Får sen stopp på din kropp, den bara ber om mer.
Ref:
Keep on jogging, keep on jogging, keep on jogging, keep on jogging.
Jogging, jogging, keep on jogging.
Vers:
Ensam ut o springer, joggar genom stan. Gata up o gata ner, din kropp den kräver mer.
Värk i hela kroppen, joggar som i trans. Var på språng o håll i gång, det går ju som en dans.
Ref
Keep on jogging, keep on jogging, keep on jogging, keep on jogging.
Jogging, jogging, keep on jogging.
Brygga:
Sätt först på en t-skirt, shorts o overall. Ta nu sen handduken, jogging blir din vän.

Jogging, jogging, jogging. Jogging, jogging, jogging.
Jogging, jogging, jogging. Jogging, jogging, jogging  
Jogging, jogging, jogging. Jogging, jogging, jogging.

Kommentarer
Postat av: Lena

Den låten hade vi på jazzdansen, när jag dansade. Var du med då?

2008-09-04 @ 21:50:30
Postat av: Anita svarar Lena:

Ja precis, det var ju just det jag kom ihåg!

fnissar gott :O)

2008-09-04 @ 21:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0