Att hinna det man vill eller göra det man måste......

Jag tycker alltid att dygnet har för få timmar!
Ska man då välja att hinna med det man vill göra eller sådant som måste göras? 
Nu är klockan snart 10 och jag har inte packat en pinal ännu.
 Rena trosor och en tandborste räcker
fnissar mina manliga familjemedlemmar.
Ja,  eller hur!?
Som sagt jag har inte packat men jag har handlat,
 stekt pannkaka, och varit ute och sprungit.
Jag tänkte faktiskt inte spinga alls ikväll,
tänkte sjunka ner i en stol, glo på TV och blogga.
Men så vägrade TV:n att fungera (igen!),
så då kunde jag lika bra göra mig av med frustrationen ute i spåret.
Känns bra nu när det är gjort! 
Nu skall jag tappa upp ett bad och under tiden det blir klart
så ska jag packa min väska.
Trodde att jag skulle hinna börja med lönerna ikväll,
men det får bli till veckan.
Nu är det bara timmar från vår "minisemester" Jiihaa!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har inte heller packa

2008-09-18 @ 21:58:09
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Marina

Snälla...Kör försiktigt imorgon. Kramar!

2008-09-18 @ 22:04:58
Postat av: Gubben

Blev det grädde och hjortron till pannkakorna?



Kör försiktigt!

2008-09-18 @ 22:54:49
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Eivor

Ha en trevlig helg. Krama om dom alla i familjen Munter, och du Anita koppla av.

2008-09-18 @ 22:55:43
Postat av: Eivor

Ha en trevlig helg. Krama om dom alla i familjen Munter, och du Anita koppla av.

2008-09-18 @ 22:55:46
Postat av: Anonym

Till Nina: NU e jag klar, halva garderoben e me, å alla skor!:O)

Till Marina: Jag lovar att köra försiktigt! Pyzz!

Till Gubben: Här är det alltid hjorton till pannkakan, ungarna får färdig sylt av svärmor! :o)

Till Eivor:Jag lovar att ha trevligt, att krama alla Munthers och att dricka mycket vin..jag menar och koppla av! ;o)





2008-09-18 @ 23:19:10
Postat av: Lena

Jag är färdigpackad och klar, ska bara jobba några timmar sen far vi.

2008-09-19 @ 06:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0