Dimma!

Dimman ligger tät över Östersund denna måndag morgon.
Pelle och Nils har gått på jobbet,
 Lars är ledig och Emil börjar inte förren kl.10.
Själv ska jag till frissan kl.9 så jag tar en liten sovmorgon idag.
Jag känner mig fortfarande rätt sliten efter mina fyra mässdagar, 
trots att jag sov stora delar av gårdagen. 
Men denna vecka är det ganska lugnt förutom att älgjakten startar
så jag har en på KAPAB ska vara ledig några dagar.

Jag önskat er alla en bra vecka och en härlig måndag!





Kommentarer
Postat av: Gubben

Just ja, det drar ihop sig till älgjakt... det brukar vara vecka 42 här nere. Då blir det inga skogsturer med hundarna...

2008-09-01 @ 11:40:20
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Lena

Amanda är också på älgjakt i Hallen med Martin.

2008-09-01 @ 16:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0