Oh what a day!

Jobba hemma gick inte så bra idag!
Har inte jobbat ett jädrans nå, och ändå har jag haft fullt upp hela dagen.
Det är väl bra gjort.
Skjutsat Emil till skolan, letat papper, varit på fotvård, en runda på stan,
 på Barnens Hus, in på Lillänge, handlat mat, fixat middag. 
Var på 2 års kalas på eftermiddagen, brors barnbarn Nadja fyller år idag.
Det var kul att träffa henne, inte så ofta vi ses.
Tyvärr glömde jag både kamera och mobil hemma, så det blev inga bilder.
Men titta inFridas blogg så finns det säker bilder där

Väl hemma igen var det dax för några km i spåret.
På väg ut mötte jag Emil ( mellan sonen) i dörren, han hade varit ute och sprungit.......!
Man skall aldrig sluta att förvånas. Heja Emil!!!
Det blev 50 min.
( ca 5,5 km.) kuperat spår för min del.
Svettigt & helt underbart!


Frida & Nadja sommaren 2007

Kommentarer
Postat av: Marina

Gratulerar så mycket! Kram på dig Frida!

2008-09-17 @ 22:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0