Städa!

Det är meningen att jag ska städa idag,
men jag hittar på allt möjligt annat.
Vill inte!
Det är ju så jäkla mycket plockande innan själva städet kan komma igång.
 Jag blir galen på alla prylar som ligger överallt.
 Nu står det helt plötsligt en gammal portomaskin mitt på golvet i hallen.
 Nils har dumpat den där för han vill inte ha den i sin bil längre,
 Det är disk över hela köket, högar av kläder i vardagsrummet.
Vill inte, vill inte, vill inte!

Nää nu jäklar! 
Musiken på högsta volym och fram med dammsugaren,
här ska röjas!


Kommentarer
Postat av: Marina

Jag åkte på återvinningen med två bumlingsTV:ar som Allan så snällt burit ut i bilen innan han drog på krogen igår - Men nu var ju saken den att inte orkade jag lyfta dessa UR bilen när jag kom till Odenskog - så jag bad om hjälp..:/ Visst lyfte de ur dem men..."Nästa gång får du ta med dig egen bärhjälp"...suck



2008-09-13 @ 12:15:27
Postat av: Gubben

Nä men vad nu? Städa... kom hit istället och ta en nubbe och en klo därtill!

2008-09-13 @ 12:35:36
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Nina

Heja heja. Jag gör vågen!!

2008-09-13 @ 13:09:41
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0