TGIF!

Tänk att nu är det fredag igen!
En hel vecka sedan "Pantertanterna" åkte till Uppsala,
fattar inte var tiden tar vägen.
Det försvann ju två dagar i sjukdom för mig men ändå!
Idag ligger hösten tung över Östersund och det har regnat inatt,
 det blåser lite men är inte särskilt kallt.
 Jag tänder ljus på kontoret och myser så gott det går
bland resultatrapporter och fakturor.
Under eftermiddagen skall jag hinna ett utvecklingssamtal med Lars oxå.
Har satt larm så att jag inte missar det, man vet ju aldrig med mig!
TGIF och en bra fredag till er alla!


Kommentarer
Postat av: Jonny

Försvann en hel vecka för mig i sjukdom :(

Halv igång nu.



Hoppas att du kom ihåg ditt möte i dag ^^



Postat av: Nina

kjam... :o)

2008-09-26 @ 17:48:25
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0