Underbart väder!

En helt otroligt solig och underbar söndag har det varit!
Visserligen var det inte så kul att städa svart sörja i båten
( fan vad en påse kol kan ställa till!)
men det gick ganska bra.
Jag har dammsugit upp sörjan med hjälp av en "Grovis"
nu skall det bara skuras men det blir en annan dag.
Orken tog slut!

Nu ska vi grilla igen och dela på en flaska vin.
 Härligt att kunna förlänga sommaren
ända in i september.
Jag har inte städat köksskåpen i helgen som jag planerade
men det kommer säkert regniga höstdagar då jag kan göra det.


Kommentarer
Postat av: Marina i solen....

Vi har också varit ute med båten - helt underbart!

Det var ju strax under +20 mitt på dagen och ingen vind..;o)

Mysgt med grillat och vin - här blir det söndagsgryta och vin....

2008-09-07 @ 17:20:46
Postat av: Maggan

Här blir det gryta, städa och vin

2008-09-07 @ 17:56:58
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0