Bra!

Det har gått enligt planerna idag!

Styrelsemötet
var väl förberett och var avklarat på två timmar, mycket bra! :O)

Lars och jag
åkte på stan och vi hade inhandlat kostym,
skjorta, slips och skor på en timma, överrakande bra! :O)

Det blev pannkaka till middag, snabbt och bra! :O)

Sen har jag hunnit rensa rabatter
och krattat stora delar av gräsmattan, otroligt skönt skit bra. :O)

 Alice var ute
med mig, hoppade runt i lövhögarna och lekte, finfint! :O)

Nils har åkt till kusin
Knut i Uppsala för att fira Valborg, bra för honom! ;O)

Alice gömde sig
under badkaret utan strut och vägrade komma fram, mindre bra! :O/

Jag känner mig trött
och nöjd med dagen, det är oxå bra! :O)


En bra dag helt enkelt! :O)


Kommentarer
Postat av: Marina

Va bra!

2009-04-29 @ 23:08:26
Postat av: Nina

Du är bra!! :o)

2009-05-01 @ 08:30:04
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0