Det går en dag.........

...........ifrån vår tid, och kommer aldrig åter!

Jag sov en stund på förmiddagen,
 Alice och jag i soffan i rummet.
Det var välbehövligt och skönt.

Jag har tagit fram dammsugaren
men inte gjort nåt mer åt städningen.
 Lars och jag har varit på affären.

 Nu väntar Alice och jag besök!
Vi får besök av familjen där Alice växte upp,
Vonna och flickorna kommer.
 Men just nu sover hon igen min lilla kattfröken,
i soffan här bredvid mej!

En fortsatt härlig helg önskar jag er alla!



Kommentarer
Postat av: Marina

Väl hemkommen från jobbet hinner jag ta drygt en öl...sen drunknar en geting i glaset..bläää. Kommer aldrig att förstå getingars värde....;/

2009-04-25 @ 17:27:21
Postat av: Gubben

Mysig misse!

2009-04-25 @ 18:51:22
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0