En lugn natt!

Igår så särade jag på Alice och Heavy innan jag lade mig.
 Alice fick vara nere med Nils å Emil,
hon har sovit i Nils säng i natt.
Jag satte ner mat å vatten och en "toa",
det funkade bra.
Heavy har sovit i sin vanliga fotölj
och på mina fötter som han brukar.

Nu på morgonen så har dom hälsat på varandra,
dvs Alice har spottat och fräst!

Heavy tittar på henne som om
 - Vad håller du på med egentligen?
När Alice blir för närgången med sitt fräsande
sätter Heavy henne på plats med ett dovt fräsande tillbaka.
 Nu har Heavy gått ut
och lämnat plats till lilla fröken att utforska i lugn och ro.

Spännade att se hur lång tid hon ska vara på krigsstigen! :O)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Törs du gå på jobbet och lämna katterna? :)

2009-04-07 @ 09:12:29
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita svarar Maggan!

Näää, jag är hemma och är "kattmamma" idag! :O)

2009-04-07 @ 10:19:05
Postat av: Marina

Vilken härlig dag att va kattvakt på....;o)

2009-04-07 @ 10:49:11
Postat av: Anita svarar Marina

Ja, men jag kommer ju inte ut förren någon annan kommer hem! :O/

2009-04-07 @ 11:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0