Lördag förmiddag!

Tog en behövlig sovmorgon idag
och sov till klockan var över 9.
Har varit vaken några gånger i natt
på grund av de små "odjuren"! ;o)

 Nu har jag varit ut en stund med Alice,
hon e så PÅ
att få gå ut så man kan inte göra något
innan hon fått som hon vill.

Jag har precis fått kaffe och känner att kropp och hjärna börjar vakna.
Nils och Pelle är som vanligt i sitt garage,
själv har jag bara två saker som skall göras idag.
 Jag ska handla mat och så ska jag åka och gratta min vän Lena
som fyller år idag.


Grattis Kompis!


Kommentarer
Postat av: Nina

GRATTIS till Lena! :o)

2009-04-18 @ 15:04:55
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Lena

Tack alla!

2009-04-18 @ 23:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0