Män som hatar kvinnor!

Nu ska jag på bio!
Ska gå på "Män som hatar kvinnor" med Lena.
Ja inte nu på en gång men kl.18
och jag tar nog en promenad ner på stan
så att jag kommer ut idag.
Alice och jag har sovit i soffan
en stund på eftermiddgaen.
Hon kom och "hämtade" mej,
visade tydligt
att hon ville något och när jag reste mej från stolen
så sprang hon till soffan och lade sej.
 Jag lade mej bedvid och vi blocksomnade båda två!
Nu är hon som en annan katt, 
hur lekfull och kelig som helst.

Heavy har vi inte sett röken av idag
han slappar ute i vårsolen - vi har strålande sol och + 8 grader!
Lars blir 1:e kattmamma ikväll när jag är borta!

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Lena

Jättebra film, där valde vi bra Anita!

2009-04-07 @ 21:09:43
Postat av: Maggan

Den vill jag också se.

2009-04-07 @ 21:28:26
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita svarar

Japp, den var bra....mycket bra!

2009-04-08 @ 06:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0