Ny dag!

Idag är jag uppe med tuppen!

Jag vaknade vid 5 och kunde inte somna om,
jag som påstår
att jag inte gillar mornar.
Har redan duschat och fixat kaffe!
Katterna blev i alla fall glada
som fick komma ut i ottan.
 Jag har träff med min mentor grupp idag,
annars händer inget utanför kontoret.
Ska försöka mej på en uppröjning här hemma ikväll,
vi får väl se hur det blir med den saken.
Hoppas att det blir lika fint vårväder idag som igår,
nu är jag trött på all snö!

Önskar er alla en underbar onsdag!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Lena

Uppe före tuppen är du,jag klev upp nu och vill helst tillbaka till sängen.

Ha en ra dag!

2009-04-01 @ 06:45:25
Postat av: Maggan

God morgon.

2009-04-01 @ 07:35:06
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0