Som sagt....en låååång dag!

Tyckte jag gick från jobbet i tid
men kvällen vill inte riktigt räcka till ändå.
Fixade middag och tog Alice på sin "jungfrupromenad".
 Stökade undan i köket
och tog reda på tvätten.
Sen har jag promenerat mig själv oxå,
men det slutade med att jag sprang en del av sträckan.
Skönt ute!
Var förbi på kyrkogården
och kollade till graven på hem vägen.
När jag kom hem så ville Alice ut igen
så det var bara att gå ut.
Hon har redan fattat att sele på betyder Gå Ut!
Så hon sitter ganska snällt och väntar vid dörren till selen är på.
Denna gång gick hon till och med över gatan
och hälsade på grannen.
Så in och fixa kaffe och duscha!
Nu blir det soffan och TV för min del.
Borde skriva en kallelse
till årsmöte i Villaföreningen oxå
och dela ut den men det får bli i morgon!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0