....åsså kommer ännu en dag!

Jag blev på jobbet hela dagen igår!
 Var där före 7 och kom inte hem fören vid 17
.......så kan det bli!
I alla fall så gick KAPAB igenom Revisionen utan anmärkning - Jiiihaa!
Det känns bra,
nu har jag ännu ett år på mej att bli bättre å bättre!

Igår kväll var jag bjuden på fruntimmersmiddag till Odensala.
Vi var 7 fruntimmer som träffades hemma hos Berit,
åt god mat och dack vin och pratade i massor.
 Det var så trevligt!
Jag cyklade dit
och fick åka bil med Viktor hem.

 Nu ska vi åka till Skövde med Nils.
Det känns sogeligt - och spännade!
Tänk att min "bäbis" ska flytta hemmifrån!


Asta fixar med maten!
 
Berit & Amanda!              Lena & Lena!


Tur att köket är stort!

 
Biggan & Karin!

 
Lena & Jag!


Biggan och Sven!

Kommentarer
Postat av: Lena

Synd att jag måste åka så tidigt, men men så är det när skjutsen har bråttom.

2009-08-19 @ 12:46:20
Postat av: Anita svarar Lena

Ja så kan det bli ibland men vi hade i alla fall trevligt en bra stund ! :-)

2009-08-19 @ 18:00:36
Postat av: Nina

Huuuga det är inge kul när bäbisarna flyttar usch

2009-08-19 @ 22:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0