Hemma igen!

Vi kom hem i natt vid 3!
Det gick bra att köra
trots att det regnade hela tiden,
 var dimma och kolsvart.
Pelle körde längsta sträckan
 men mitt i natten vid 01:30, var det min tur att köra.
 Inte kul i det vädret
och med släpvagn!
Nåväl, allt gick bra!

Nu är det bara saknaden efter Nils som skall berbetas
- kommer att bli bra vet jag ju,
men jag har STORA problem att inte gråta hela tiden.

Idag ska här städas - det är en bra städdag idag,
dåligt väder och så skingrar det tankarna.

 Här kommer lite bilder från dagen igår!

 
På upptäktsfärd i Skövde!

 
Amerikansk Buffè till lunch!


Vissa saker åker med hem igen!


Älskade son - lycka till!

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej på dig! Vilka fina bilder...under hela veckan!

Tufft att lämna sonen men lite stolt är du nog..;o)

Stockholm är en fin stad...men..lite för mycket av allt - 3 dagar är precis lagom!

Idag blir det stan - lite fika - lite shopping...ska du med?

Kram!

2009-08-22 @ 11:38:57
Postat av: Nina

Man får gråta...

2009-08-22 @ 16:07:55
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Lilla "Lisse"...:(

2009-08-22 @ 17:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0