Hemmakväll!

Ikväll har jag inte gjort många knop,
inte under dagen heller.
Pelle körde runt mej och vi gjorde lite ärenden
och jag var in på jobbet en sväng för att kolla läget,
förbereda inför Miljörevisionen som är i morgon.

 Ikväll har jag bara suttit framför TVn
och flippat
på kanalerna.
Just nu snyftar jag till "Extreme Home Makeover"
 - det var länge sedan
och jag behöver snyfta lite
- lite hjälp på traven kan ju inte vara fel.

Alice släpar in fåglar och möss
och jag slänger ut dem igen
- hon är verkligen på hugget med sitt jagande.

 Pelle har åkt till båten
som tar in lite FÖR mycket vatten
 - kollat att pumpen funkar och så.

Nils han packar och packar!
Vi har lånat ett släp med kapell
så det ska nog gå bra.
PÅ onsdag bär det iväg till Skövde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0