Mitt i veckan!

Jag jobbade hemma på förmiddagen
för att fixa till lönerna
 - programmet strulade
in i det sista. 
Men nu är det klart!  
Eftermiddagen gick i ett flygande fläng
och det känns som om dagen bara försvann.
Ändå känner jag mej
helt slut,
det blir nog inget annat än TV ikväll,
även om det finns massor av annat att göra
så orkar jag inget mer idag. 

Vi hade det jätte trevligt i går på vår middag igår.
Jag bjöd på laxtoast,
fiskgryta med vildris
och sallad,
camenbert med hallonbalamvinäger,
kaffe och glass.
 Och så vin såklart!
Lite bilder kommer här!

 
Ett glatt gäng:
Berit, Marina & Asta

 
Marina & Asta!

 
Lena & Karin!

 
Prata prata prata.......!  :O)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag vill också ha tjejmiddag.

2009-08-26 @ 20:57:30
Postat av: Marina

Tack åter igen...hoppas att det gått bra att jobba idag "blink"...Kram!

2009-08-26 @ 21:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0