Och så har det gått en dag igen!

Min dag har inkluderat: en försovning,
leverantörsbetalningar och fakturor,
betalningspåminnelser
och kravbrev,
Inte så upplyftande
men dock mitt jobb!

Till middag blev det Fiskbullar och ris
- inte heller så upplyftande men i alla fall mat.
Vi har diskuterat en resa till Turkiet på ungdomarnas lov v44
- så blir det nog och det blir så härligt.

Nu glor vi på TV och jag ska skriava en skrivelse till Östersunds Kommun
och be att vi får yttra oss i frågan om Detaljplanen för nybyggnaden av Remonthagen.
 Inte för att jag har energi för detta,
 men jag råkar vara ordförande i vår boendeförening
och medlemmarna tycker en massa så det blir ju mitt jobbdå oxå.
Skulle ha sagt upp detta uppdrag för länge sedan
men har som bekant svårt att säga nej.

Önskar er all en bra torsdagkväll!



Kommentarer
Postat av: Marina

Tur för dig att du snart åker till Italien...Där kanske knopp och kropp kan hoppas på vila...?

2009-08-27 @ 21:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0