Solen!

Idag skiner solen från en blå himmel,
det är bara 10 grader men ser ut att kunna bli en fin dag.
En vanlig måndag
är det där inget utöver det vanliga väntas.
Jag ska försöka ta mej på stan
- måste beställa nytt pass och körkort
med allt vad detta innebär.
Byter man namn
så blir det en del att ändra på,
mycket sker med automatik men inte allt.

Nu har Lars flyttat ner i källaren till Nils gamla rum,
 eller till Emils blev det, för Emil tog Nils rum.
Så nu har vi tre tomma sovrum!
 Dax att planera om och inreda,
annars är det risk att det blir "skrotrum" av alla tre.
Några ideèr någon????

Önskar er alla en bra måndag!


Kommentarer
Postat av: Nina

Bibliotek, läs och musik rum! En walk in closet!

Tex?! :o)

2009-08-31 @ 09:32:11
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Jag tycker att ni skall ta varsitt sovrum där uppe.

Då kan Pelle ta ert gamla rum och ha datorn och skrot i så att ni kan göra ett snyggt tv-rum där uppe.

Lars gamla rum får bli tvättstuga. Så ja!!!Bra idé va?

2009-08-31 @ 10:19:02
Postat av: Marina

Tank om jag ända hade tre tomma rum...jisses! Det skulle bli ett syrum (där symaskinen, tyger och annat kunde stå framme jämt)Ett rum skulle kunna få bli hemmabio åsså givetvis en walk in closet!

PS. Första dan på jobbet..:/

2009-08-31 @ 11:31:55
Postat av: Anita svarar

Tack för alla bra idèer! :O)

2009-08-31 @ 13:13:20
Postat av: cinis

Jag slänger ut ungarna å flyttar in..Jag är mycket bättre på att hjälpa till en dom..och jag e en jävel på att dricka vin!!

2009-08-31 @ 20:47:50
Postat av: Anonym

Jag slänger ut ungarna å flyttar in..Jag är mycket bättre på att hjälpa till en dom..och jag e en jävel på att dricka vin!!

2009-08-31 @ 20:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0