Yran yrsel!

Maggan och jag tog oss ner på stan ganska tidigt igår lördag
för att äta på Simon & Viktor.
Jag åt god fjällröding och Maggan åt lax.
Sen hämtade vi upp Cina
och så gick vi till båten för lite kajhäng med ungdomarna
innan Dead by April började spela i Badhusparken kl.19:15. 
Dead by April var så bra
och det var jätte mycket folk och bra stämning.
Det blev lite mera båten
och så tog vi oss till Kajplats 1 där vi träffade en hel del bekanta.

Vi har oxå lyssnat på Corroded - jätte bra,
sprungit förbi Petter och Totalt Jävla mörker.

Presidentens tal var såklart en höjdare
och måste upplevas för att man ska förstå.
Efter midnatt gick vi till Sommarlandet
där Ständut Blakk stod för underhållningen.
Så var det efterfest på båten och sen hemgång igen.

Nu när allt är över kan jag inte förstå hur jag orkat
men kul har vi haft.

Tjoohoo - det blir en lugn söndag!

 
Dead by April i Badhuhsparken!
 
Sommarfest i båten!
     
Bekanta ansikten på Kajplats 1!

Best friends!
 
Presidenten har talat - pompa & ståt!
 
Ständut Blakk!

Partypingla!

I väntan på taxi!


Kommentarer
Postat av: Marina

Ha ha...undrar vem/vad jag spänner ögonen i..:o)

Vi såg LenaPH/Orup - Petter - Presidenten - Lady Gaga - Timbuktu....sen hem...

2009-08-02 @ 15:01:46
Postat av: Nina

Tack för i går! Jag har snott bilder av dej! :o)

2009-08-02 @ 18:58:08
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0