Åre.....

Vi har haft en härlig dag!

Började med att göra Åre.
 Där var mycket folk
men inte så juligt som jag väntat.
Vi travade runt i en massa affärer
och käkade lunch på Holiday Club.
Träffade på vanner och grannar i en rasande takt -
 det verkar som om alla var i Åre idag.

 Sen åkte vi till Björnen och åkte lite längdskidor -
det blev tre svettiga kilometrar.
Jag är helt slut i armarna!

Nu är vi tillbaka i stugan,
har tänt en brasa och värmt lite glögg.
 Det är mörkt ute och vi har det varmt och gott i stugan.

 Önskar er en skön lördagkväll! :O) 


Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för grattifikationerna! :o)

Kram till dej!

2009-12-05 @ 18:38:35
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Marina

Det blev inte nåt på stan idag...suktar efter en Kool Anna klänning (röd) som jag inte bestämt om jag ska köpa ännu...stod i rulltrappan på Gina T när jag kom på att jag köpte två glitterkoftor i olika färger när Cubus öppnade...kan lätt kombinera de med klänningar jag redan har....."tänkekonomisktochmiljövänligt" började min hjärna mala då ;o/

2009-12-05 @ 19:24:04
Postat av: Maggan

Ååå, det låter som en myyyysig lördag det.

2009-12-06 @ 10:46:38
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita svarar Maggan!

Det var det! ;O)

2009-12-06 @ 23:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0