Ett besök på akuten!

Jag beslutade mig för att ta Emil till akuten ikväll.
 Dom gjorde en snabbodling
 som klockrent visade Streptokocker A,
han hade halsböld.
Vi hade tur eftersom överläkaren på Öron näsa hals
var nere på akuten precis när vi kom
så han tog hål på Emils böld och skrev ut medicin
+ en återbesökstid redan i morgon.
Vi kom in på Akuten 10 minuter i 7 och var hemma igen halv 8 -
snabbt jobbat!

Nu ska nog Emil bli bra,

men jag behöver nog göra en halsodling,
då jag oxå har ont i halsen.

Får prata med dom på ÖNH i morgon!



Kommentarer
Postat av: Marina

Aj aj aj.....:/ Stackars Emil och stackars dig! Kram...på håll..;)

2009-12-14 @ 23:47:00
Postat av: Nina

Krya på er! Kram

2009-12-15 @ 06:57:58
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0