Jag fryser!

Nu jäklar är det vinter!

Vi har en hel del snö och igår kväll droppade temeraturen rejält
så nu på morgonen har vi - 20 grader.
Värmen i huset
hänger inte riktigt med
det är till att ta fram extra element och elda i spisen.

 Idag ska Emil tillbaka till läkaren
och jag ska försöka mej på att handla julmat
 - där emellan ska jag oxå jobba såklart.
Funderar skarpt på att vara ledig
i morgon eller på måndag.

 Alice är totalt uttråkad
på grund av att hon inte "kan" gå ut
hon river ner allt som går att riva ner
- tomtar, blommor, ljus och frukt åker i golvet.

Jag sitter hemma och väntar
 att bilen ska bli så pass varm att den startar
- glömde sätta i motorvärnaren i tid.

En bra torsdag önskar jag er alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0