Lite andra arbetsuppgifter!

Idag har jag "vikarierat" på leveransavdelningen
eftersom det är personal ledig.
Jag har plockat i hyllor och packat och skickat iväg paket till kunder hela dagen.
Det är mycket att kliva och klättra och bära och lyfta.
Tungt men oxå roligt!
Jag ska vara på leveranserna även i morgon.

Kvällen har jag ägnat åt att fixa middag - röja i köket
- plockat tvätt och plockat fram lite mer av julen.
 En bil i taget mot det totala julmyset!
Jag har ont i hela kroppen efter allt spingande på verkstadsgolvet
så nu blir det soffan resten av kvällen!

Önskar dej en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Marina

Önskar dig detsamma..:)

2009-12-03 @ 23:00:02
Postat av: Maggan

Vilken bil ger det totala julmyset tycker du? ;)

2009-12-04 @ 05:57:04
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita svarar Maggan!

Hahahah - "en bit " sak det vara såklart!

2009-12-04 @ 19:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0