Ännu en middagsbjudning!

Ja jäklar i min låda!
Vi kom hem 15:15 och klockan 16 skulle allt vara klart.
Jag stod i täckbyxor och skoterskor och fixade mat,
Pelle och grabbarna skottade fram huset,
plockade
och dammsög.
Jag dukade snyggt och tände ljus,
gjorde en raggardusch och bytte om.
Voala, allt var klart till 16:15 då Ruth dök upp!
Inte illa att fixa trerätters middag på 60 minuter.
 Lite trix och fix så löste det sig!
Hahahahaha! Pelle sa att jag gör mig bäst i köket!
Undrar om jag skall smacka till honom
 eller ta det som en komplimang???

 
Ruth & Pelle nöjda med det som bjuds!
 
Emil inte så hungrig!
( eftersom han nyss ätit Pyttipanna!)
  
Nils hugger däremot in med frisk aptit!

 
Anita & Emil lämnar plats för efterrätt!


Lars är skeptisk!

 
Heavy på väg upp i ett träd
 för att undersökaett gammalt skatbo.
Han klättrade ända upp och gick sedan in i boet.

Kommentarer
Postat av: Eivor

Dessa underbara djur,de är riktiga äventyrare.

2009-02-22 @ 21:27:28
Postat av: Maggan

Oj, vad det äts hemma hos er...

2009-02-22 @ 23:10:22
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0