Knoga bägge nävarna å snappla av!

Middagen står i ugnen,
Pelle och jag njuter framför brasan med våra datorer, ett glas vin
och gamal godingar i öronen.
Nu är det fredag - så avsnapplande!
 Det händer inte mycket här ikväll,
 jag är trött eftersom jag var uppe med facebook till klockan var över två i natt.

Som jag skrev i eftermiddag så var den lång
och otroligt tråkig,
även om jag ju har och göra när telefon är tyst
så känns det inte
som om det inte händer nåt.
Jag roade mig med min mobil ett tag som en annan tonåring.


 Här kommer bilder på"Moi"!

   


 



 




Kommentarer
Postat av: Maggan

Tonåring, sa Bill.

Tonåring var ordet, sa Bull.

2009-02-06 @ 23:08:30
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0