En bra dag......

Jag har haft en mycket bra dag
- lite stressig
men bra!
Fick mycket gjort tillsammans med de två leverantörerna
som jag idag har haft besök av.
Vi har suttit i möte hela dagen,
dom kom klockan 10 och åkte klockan 3.
Vi har benat ut en del problem
och så har vi diskuterat priser naturligtvis.
Dom vill att vi blir bättre på att sälja bimetallblad till tex. industrin.
Jag skulle nog behöva anställa ännu en säljare
 - vi får väl se hur det blir i framtiden.
Vi pratade oxå om en mässa i Milano i november
som Mikael från Stentor absolut tyckte att jag skulle åka på,
det låter ju inte helt fel.
 Bara jag får pengarna att räck aså
- det har varit ganska tuffa månader för KAP i december och januari,
vi har verkligen kännt av svängningen på markanden.

Till middag blev det pizza till ungdommarna och sallad till mej
- Pelle åkte till Köpenhamn idag på eftermiddagen.

Nu skall jag parkera häcken i TV stolen!
Tjungeling!


Jag och Mikael från Stentor på mässan i Köln 2008

Kommentarer
Postat av: Lena

Han såg väldigt trevlig ut!

2009-02-25 @ 06:15:40
Postat av: Anita

Ja, "trevlig" är ju bara förnamnet!

2009-02-25 @ 07:45:20
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstår vad du menar när jag ser kortet!

2009-02-25 @ 22:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0