Facebook!

Idag försov jag mig lite, inte så att allt blir "fel"
men nog illa för att  jag inte kan sitta och slappa nog länge som jag ju vill.
Det blev lite sent i natt då jag fastnade på facebook lite väl länge.
Jag begriper mej inte på den "sidan"....
jag vet inte när jag är på min sida och inte,
måste jag bli uppdaterad vad alla mina kontakter gör utan att jag begärt detta?
Eller så fattar jag inte hur man lägger upp de olika delarna
 och inte får jag till ett album heller..
..bläää vad jag är på kass detta.
Jag får väl dricka lite vin och fyllfejsa så kanske det löser sig.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar dig en skön fredag!

Jag och Allan ska ut på pub...utslängda hemifrån..:/ Alex ska ha förfest med sin gymnasieförening och undrade snällt om inte mor och far kunde gå nånstans...vad gör man inte för sina barn.;)

2009-02-06 @ 13:17:18
Postat av: Marina

Önskar dig en skön fredag!

Jag och Allan ska ut på pub...utslängda hemifrån..:/ Alex ska ha förfest med sin gymnasieförening och undrade snällt om inte mor och far kunde gå nånstans...vad gör man inte för sina barn.;)

2009-02-06 @ 13:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0