Kundbesök.

Idag får jag besök av kunder från Stockholm.
 Dom brukar besöka oss någon gång per år när
dom är påväg till Åre.
Det kan innebära att jag skall bjuda på lunch.
Jag har inte riktigt kläm på "när och hur "denna gång
men dom kommer när dom kommer.
Lite gott fikabröd och kaffe ska det väl oxå vara. :o)
Nu måste jag fixa frillan,
lade mig med blött hår igår, inte bra, inte bra!
Kaffet är på och mackorna ligger i rosten
- bra start på dagen -
känner mig faktiskt piggare än på länge.
Att fundera, fatta beslut och sätta mål för sig själv
gör gott i själen.

Tjingeling! <3 <3 <3



Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, tur är väl det också.

Fin blogg du har.

2009-02-05 @ 10:32:52
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0