Med en önskan......

........................till er alla om en skön morgon
och en bra dag inleder jag denna tisdag!

Idag är vi full styrka på KAP igen, Ulf är tillbaka från sin resa.
Jag skall träffa min mentorgrupp på eftermiddagen,
äta lunch på Gamla Teatern och sedan möte på det.
Så därför tänker inte jag sitta hemma och vara sjuk idag.
 Jag fokuserar om FRÅN febrig & sjuk TILL Fit for Fight!
( en sanning med modifikation, jag får se hur det går,
 kanske går hem efter halva dagen)
Har oxå lite ekonomi att reda ut!
KAPAB känner för första gången av finanskrisen,
kunderna är klena att betala i tid !
Jag får mycket jobb med kundfodringar och påminnelser.

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Maggan

Inte bra att jobba när man är sjuk!!!

2009-02-10 @ 07:13:26
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0