Onsdag......

Här är lungt och stilla!
Pelle
är hemma och är sjuk,
Nils
har ledig dag, Lars har självstudier.
 Bara jag och Emil
som skall iväg
men Emil har inte tagit sig upp ännu.
 Katterna har jag "slängt ut",
dom behöver vara ute lite trots kylan
- Hjalle har kissat i Lars säng två gånger
och jag tror att det är stress över att vara inne
så nu åkte dom ut en stund.

Det är bara -17 grader idag
 men jag har hört att det skall bli jätte kallt till helgen - typ 30 minus.
Vet inte hur mycket sanning det ligger i detta
 men det skulle inte förvåna mig.
Då ska jag bara sitta inne och elda i spisen
och spela gamla godingar på sterion.
Jag önskar er alla en riktigt bra onsdag!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ha en bra dag!!

2009-02-04 @ 08:14:57
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0