Sjukstuga!

 Det är verkligen sjukstuga här hemma
- vi är alla hemma och kraxar! 
Pelle kom tillbaka från sina utbildningsdagar nu på eftermiddagen
och var dålig  - igen.
Emil & Nils
har varit hemma sen i måndags
och Lars däckade idag.
Och så jag då
- hur fasen ska jag kunna vara sjuk
 när alla andra oxå är det.
Jag tror att det blir lugnare för mig
att gå på jobbet även i morgon - eller hur? ;O)
 "Sjuklingarna"
kan stå för sin markservice själva tycker jag. 
Jag sprang jag förbi macken och köpte Pyttipanna till middag
 - inte så billigt men snabbt och enkelt att fixa.
Ingen har ork att åka på affären idag
- jag ska lägga lite energi i den frågan under morgondagen.

 Nu ser jag på gamla avsnitt av Cityakuten!
Hahahaha! :O)
Alltid kan man lära sig något.




Kommentarer
Postat av: Maggan

Men ojojoj....ring farmor och fråga om hon kan handla åt er....herregud!

2009-02-11 @ 21:28:12
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0