Timmarna flyger fram!

Jag har varit på mentorsamtal på förmiddagen,
sen åkte jag på affären.
Det fattades en del här hemma
om man säger så!
Nu har jag kommit hem med alla matkassar
och tryckt i mej en Couscoussallad till lunch,
 tror att det var 5 dl couscous och så lite lite skinka och grönsaker.
Värdelös!
Nästan all couscous
är kvar tror jag!
Nu måste jag plocka in varorna i kylen
men för att det skall gå så måste kylen rensas först.
Så nu sitter jag och gruvar mej för att sätta igång!
Blä för att städa kylskåp!
Sen måste jag röja lite här hemma oxå!
 Det skall vara styrelsemöte för Lillänge Gårdsägarförening här hemma ikväll.
Jag är naturligtvis ordförande där
" - var ska sleven vara om inte i grytan! "
Men först maten som måste in!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hahahaha.....vem av killarna är det som sädar i kylskåpet???

2009-02-25 @ 18:24:33
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Bläää för att säda i kylskåpet.

2009-02-25 @ 18:25:14
Postat av: Anita svarar Maggan!

Hahahaha! Inte mycket säd där inte......:o)

2009-02-25 @ 19:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0