Underbara lördag!

Det ser ut att bli en underbar dag!
Solen strålar från en blå himmel
och det är 8 grader kallt ute.
 Pelle är i garget och övriga i familjen sover.
Idag ska vi åka långfärdsskridskor på Storsjön min man och jag,
det kan sluta hur som haver.
 Jag har aldrig åkt!
Det blir nog både stavar och hjälm på,
kanske knäskydd oxå! :o)

Vi hade jätte trevligt igår,

men jag glömde att ta bilder under middagen, så typiskt!
Lite bilder från senare delen av kvällen kommer här!
Tjingeling!

   
Friends for ever!

Karin finns nu på Facebook!

Kommentarer
Postat av: Nina

mysigt med tant flams :o)

2009-02-28 @ 11:35:49
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Lena

Men, fy!!!

Vilka hemska bilder, ser jag ut så där!?

2009-02-28 @ 12:46:25
Postat av: Lena igen

Tack för en underbar kväll, ändå.

2009-02-28 @ 12:47:43
Postat av: Frida

glöm inte kudden på rumpan :D ha en trevlige dag

2009-02-28 @ 15:45:41
URL: http://nfriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0