Vill inte!

Det är alltid lika tråkigt att packa ihop och fara hem!
Jag vill stanna här längre!
Vi var bättre på att ta ledigt och relaxa när barna var små,
nu kan ju inte ungdomarna vara ledig hur som haver.
Det skulle vara jätte skönt att stanna här i flera dagar
 men det går inte.
 Inte denna gången i alla fall!
Hoppas på något långledigt kring påsken i alla fall.
På sportlovet blir det inget - då skall jag på min säljresa.

Nu tvättar jag lite lakan och handukar och diskar undan,
ingen skillnad om man är hemma eller här.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Maggan svarar

Jag vill inte heller vara här hemma. Jag vill ta in på hotell och bara lata mig och äta gott och komma hem när allt är klart.

2009-02-15 @ 13:20:40
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0