Äntligen hemma!

Är nu äntligen hemma efter en något hektisk dag på arbetet.
Jag har hunnit med nästan allt jag förutsatte mig att hinna,
 har haft goda samtal på telefon med både kunder och vänner,
har haft ett jätte bra möte med mina medarbetare,
 har handlat så att ungdomarna har något att stoppa i magen i helgen
 - då jag ju är borta igen!
Inte för att jag tror att dom svälter ihjäl
 men är man mamma så är man.

Nu ska jag laga god mat till oss tre som är kvar hemma,
Nils, Lars och jag själv.
Det blir klyftpotatis och kött och bea!
Har krupit i myskläder efter en dag i min nya klänning,
fick mycket beröm före den.

 Känner mig sliten och trött
men det får vi ändra på nu med en resa till Huså.
Där blir det bara slappa och prata och spela spel,
 jag tror jag tar med mig Singstar oxå
- hoppas på snöstorm så att vi blir kvar hela veckan! :O)



Kommentarer
Postat av: Nina

Ha en bra helg!

2009-01-23 @ 18:34:26
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Jag håller tummarna för snöstorm då ;0)

2009-01-24 @ 01:30:40
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0