Ett fasligt rännande!

Jag har rännt runt hela dagen på olika möten,
så nu känner jag mig ganska trött i huvudet.
Pelle är hemma och han verkar ha haft det bra,
just nu är han lite jetlag.
Om jag kommer ihåg rätt
från vår resa till USA för några år sedan
så har det besvärligt med detta i flera dagar.
Middagen står snart på bordet,
det blir Korvstroganof och pasta.

Sen ikväll ska jag iväg på "Städparty" till en vännina.
 Ett Homeparty där man säljer städgrunker om jag fattat detta rätt!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Oj, vad det skall städas nu då....

2009-01-26 @ 18:06:54
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina bara undrar...

...saknar du en svart v-ringad långärmad Åhlenströja strl. L...? Det hänger i alla fall en sån och torkar just nu....och den är inte min..;o)

2009-01-26 @ 21:41:45
Postat av: Anita svarar Marina

Japp, den är min! :O)

2009-01-26 @ 21:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0