God Morgon!

Mörkt och kallt, tyst och stilla
- bara katterna och jag som är vaken.
Jag har redan hunnit med att hänga tvätt
 och sätta på en ny maskin
 - fattar inte vad mycket tvätt vi har hela tiden
- massor med handukar. 
 Det händer inget special idag,
lungt och stilla skall jag jobba undan
så att det känns OK att åka till Jönköping ikväll.
Två av oss på KAP har redan åkt,
dom skall sätta upp montern idag
och så dyker vi andra upp i morgon.
 Det är långa dagar på mässa, men kul
- tycker i alla fall jag!
Nu blir det till att fixa till sig, om jag hittar något att ta på
 - ser ut som om jag packat med mej hela garderoben
 - även denna gång!

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Maggan

Vi har varit på turné å har kommit lätt på sne.

Finns det ingen som kan säga var vi e´.

2009-01-29 @ 12:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0