Hälsningar från USA!

Pelle ringde just och rapporterade
( ni ser där - rapport igen! :O) från USA
- glömde att fråga var han var.
Det blir snabba samtal när någon ringer så långt ifrån!
Han åker i alla fall skidor så backarna glöder!
Dom är VIP gäster och blir bjuden på både ditten och datten där dom far fram,
 skulle precis äta lunch med ett gäng nu
- 6 timmar efter är tiden där han nu är.
Jag är ganska van att vara ensam - det är tur det
 - är det inte Pelle som ränner så är det jag.
Båder för och nackdelar med det livet kan jag konstatera.
 Känner mig lite ensam och längtar........efter sällskap! :O/



( Stäng min spelare och klicka på flaggan!)

Kommentarer
Postat av: Marina

I helgen ska vi "sällskapa" så in i bängen..;o)

2009-01-22 @ 18:37:05
Postat av: Marina igen

När åker vi?...och vad ska tas med? (lakan? handdukar?)

2009-01-22 @ 18:43:59
Postat av: Anita svarar Marina

Jag kommer snart med en RAPPORT på vad du ska ta med! :O)

2009-01-22 @ 18:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0