Home again!

Vi kom hem från Huså vid 14:30,
 fikade lite med grabbarna som åt frukost då..typ!
Sen har vi varit ute och gått,
 tog en sväng förbi Coop och så förbi Jula.
Jula hade 75% på sina julsaker nu,
 fasen oxå att vi promenerade annars hade jag köpt massor av fina saker till nästa jul
 - jag har ju så lite sånt, eller hur!?

 Så helt plötsligt är klockan 16,
det är dax att laga mat och helgen går obönhörligt mot sitt slut.
Men jag gillar söndagkväller = bubbelbad och tidig kväll!
Hahahaha! Kan i alla fall göra ett försök att komma i säng i tid.
 Min kompis Marina säger att man blir dum av att sova för lite!
( undrar om det märks på mej kanske!)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Bra bild, den gillar jag. Näää, du är inte dum, bara mot dig själv när DU SOVER FÖR LITE!

2009-01-11 @ 17:18:41
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina

Nej, det märks inte..;o) Kram

Kola här:http://www.tradera.com/Tallrikshylla-vit-lantlig-shabby-chic--auktion_81101891

En sån var alltså mitt loppisfynd i Torvalla igår...jag betalade 15:-...hi hi

2009-01-11 @ 19:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0