Nyår 2008!

Godmorgon alla glada Nyårsfirare!
Då är vi inne på ett nytt år med nya mål och nya möjligheter.
Jag ser tillbaka på det gamla året,
och ser att det finns saker som varit bra
och sådant jag kunnat gjort bättre.

Det nya året skall inne hålla mer av det goda i livet,
mera glädje och mera kärlek och kvalitet.

 Det känns helt ofattbart att vi redan är inne på år 2009,
känns som om det var nyss vi firade Milenium.
 Jag hade en fantastisk nyårsafton,
 med underbara gäster som bidrog till en härlig kväll och natt.

Nu önskar jag alla ett Gott Nytt 2009!

 
Allan & Marina                  Välkomst Champagnen!
   
Trevliga gäster !

 
Jonny och Marina gör "sexy look"!


Min älskade syster!
 
Karaoke time!

Kommentarer
Postat av: Marina

Nämen...nu funkar det ju..;o)

Jag klev upp 09.15...gäsp Hunden måste ju ut..

Har sen legat i soffan och tittat på Monsters Inc. och Rosa Pantern och.....;)

Tack för igår! God mat! (vill gärna ha receptet på ugnsrotrfrukterna, tack) Supertrevligt sällskap!

En kanonkväll helt enkelt!

2009-01-01 @ 13:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0