En dum en......

Det snöar och blåser utav bara attan!
Jag var ut en sväng nu på lunchen, det var inte skönt.
Inget möte blev det idag heller pga en missuppfattning.

Jag borde gå hem och packa min väska
inför morgondagens resa till Örebro.
Vi åker i morgon mitt på dagen, 
disputationen är på fredagen med middag på fredag kväll.
Sen på lördag morgon kl.06:00
skall Pelle vara på Arlanda för att resa till USA,
det innebär att vi måste lämna hotellet väldigt tidigt på lördagmorgon,
 nån gång vid 04:00.
Det är väl en 20 mil mellen Örebro och Arlanda.
Så typiskt, hur kul är det att åka till Arlanda så tidigt, 
när jag sen under lördagen ska vidare till Västerås.

 Är huvudet dumt får kroppen lida!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Vad ska du göra i Västerås då?

2009-01-14 @ 13:25:29
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina bara undrar...

Är det Agneta som ska disputera? om så - hälsa och gratta!

2009-01-14 @ 13:40:52
Postat av: Anita svarar

Maggan: Jag ska hälsa på Katrine!

Marina: Det är Agnetha som doktorerar!

2009-01-14 @ 15:44:08
Postat av: Nina

Hälsa Örebro :o)

2009-01-14 @ 22:52:18
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0