Titta.....flippa...eller...... blogga!

Jag älskar att flippa runt bland kanalerna på tVn,
Pelle han ska titta på en film och det är det.
Jag kan se tre program eller filmer samtidigt
men Pelle han ser den  film han börjat se
 vare sig den är bra eller inte.
 Där någonstans
kan man säga
att vi inte matchar varandra så bra!

Just nu så ser P något
som jag inte kan engagera mig i ett smack!
Nu skulle jag vilja" äga kontrollen" och flippa men
.....orka tjafsa om det.

Därför bloggar jag.....
....Emil han steker Pyttipanna...mitt i natta!

Här lever vi gansaka olika liv måste jag erkänna! :O)






Kommentarer
Postat av: Marina

Som män flippar är det tur att man inte har epilepsi..:/

2009-01-06 @ 02:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0