Undrar ni inte.......

Hur det går med mitt "sluta snusa" projekt????

Det går bra
kan jag rapportera :O)!
( jag säger ju det - det är nåt med rapporter!)
Jag går fortfarande på nikotinplåster
men inte en prilla har jag tagit på 2 och en halv vecka
( jo, nu ljuger jag lite - jag har faktiskt tiggt en snus av Nils,
 en kväll när vinet rann in och förståndet ut!)
Men vadååå!.......en snus på över två veckor....!
 ..........när det gick en dosa om dagen innan jag slutade.

Är jag inte duktig så säg!



Kommentarer
Postat av: Eivor

Jätteduktig det är vad du är.Tänk vad pigg och allert du ska bli. Hurra för dej!

2009-01-22 @ 19:22:48
Postat av: Marina...(jobbar)

Det är jättebra gjort! Sluta snusa ska visst vara tuffare än att sluta röka..!

2009-01-22 @ 19:39:45
Postat av: Cinis

Du är bäst...kram

2009-01-23 @ 07:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0